Saturday, August 16, 2008

Radio Waves - 12" Single - U.S. Promo


תקליט ויניל 12 אינץ' עם השיר RADIO WAVES של רוג'ר ווטרס בשתי גירסאות שונות. צד א' גרסת האלבום, צד ב' גרסת ה-7 אינץ' של הסינגל. הסינגל יצא בארצות הברית כפרומו לקידום האלבום RADIO K.A.O.S בשנת 1987, בערך באותה תקופה שיצא אלבומם הראשון של פינק פלויד בלי ווטרס (AMLOR). העטיפה הקדמית בצבע שחור עליו כתוב באותיות גדולות בצבע ירוק בהיר: Roger Waters Radio Waves. בצד האחורי, גם הוא שחור, ישנם מילות השיר ובנוסף קרדיטים על השיר. הלייבל בצבע אדום ומסביבו כתוב באותיות כתומות COLUMBIA. בתוכו כתוב Demonstration - Not For Sale ובנוסף כתוב מאיפה לקוח השיר והקרדיטים.

שיר זה הוא שיר מספר אחת בתקליט רדיו כ.א.ו.ס. המדבר על בחור בן 23 בשם בילי המרותק לכסא גלגלים. בילי מסוגל לקלוט גלי רדיו בעזרת טלפון אלחוטי שגנב אחיו. בילי מתקשר עם תחנת רדיו בשם כ.א.ו.ס. ומתחיל לספר את הסיפור האישי שלו ושל משפחתו. האלבום עצמו הוא הכי פחות מוצלח משלושת אלבומי הסולו של ווטרס מבחינת מכירות, ולווה בסיבוב הופעות מאוד קצר בסוף 1987.

צד א' - Radio Waves (LP Version) A

צד ב' - Radio Waves (7 Inch Version) B

שנה ומקום הוצאה: ארצות הברית 1987

מספר קטלוגי: CAS 2723

לייבל: Red Columbia Label - Demonstration





2 comments:

Anonymous said...

מה בדיוק מיוחד בזה?

באיביי זה לא נמכר אפילו ב 8 דולר , למה שזה יעניין מישהו למה שלא תכתוב על פריטים נדירים?

Gong said...

אתה קראת מה שכתוב בבלוג בצד שמאל? איפה בדיוק התחייבתי להציג פריטים נדירים? אני כאן כדי להציג את האוסף הפרטי שלי בלי קשר לנדיר או לא. זו המטרה של הבלוג.

כל מה שאני רוצה זה להכיר לאנשים את הלהקה, לגרום להם לאהוב אותה ואולי אף להתחיל לאסוף בעצמם. יש לי אוסף ששווה יותר מ-10000 ש"ח והוא גדל כל חודש. בתור אספן מזה שנים שמכיר עוד הרבה כמוני, אספנים קונים הכל.

אתה מוזמן לא לקרוא בבלוג אם זה לא מעניין אותך, אבל להשאיר הודעות מטומטמות כאלה?