Saturday, May 3, 2008

Hello (I Love You) - Roger Waters 12" Single


הסינגל הזה שוחרר ב-2007 והיה חלק מפס הקול של הסרט 'המימזי האחרונה'. מבוצע ע"י רוג'ר ווטרס, הסינגל הזה הוא הויניל הראשון שהוא משחרר מאז התקליט הקלאסי מ-1992 'AMUSED TO DEATH'. זהו שיר חדש שנכתב בידי ווטרס והמלחין זוכה פרס האקדמיה הווארד שור. השיר הופק בשיתוף עם ג'יימס גאט'רי, המפיק זוכה הגראמי שכבר שיתף פעולה עם חברי הפינק פלויד באלבום 'THE WALL' ולאחרונה בדי.וי.די של PULSE. התקליט הודפס ונחתך ע"י אותו המהנדס בתעשייה שהפיק את הויניל האגדי של AMUSED TO DEATH ולאחרונה גם את ההוצאה המחודשת של ה'דארק סייד' לכבוד 30 שנים לאלבום.

רוג'ר אמר על השיר (בתרגום חופשי): "אני חושב שביחד הבאנו שיר שתופס את הרעיון המרכזי בסרט - ההתנגשות בין הטוב ביותר שבאנושות והגרוע שבאינסטינקטים לבין איך שילד יכול 'לנצח את היום'". בשיר מנגנים סטיב ג'אד, המתופף של אריק קלפטון, גארי לאונרד, הגיטריסט של דיוויד בואי והילדה בת השש אשר מככבת בסרט.

הסרט מבוסס על סיפור מדע בידיוני שאנו מכירים בשם 'חילכן היה נמזר'. מסופר על שני ילדים המוצאים קופסה של צעצועים מהעתיד, שגורמים להם לפתח יכולות מיוחדות ומופלאות. את העלילה המטרידה הזו שהייתה בקלות יכולה להיות סרט אימה מצמרר, הסרט הופך דווקא לפנטזיה לכל המשפחה. כמה מהמבקרים השוו אותו ל'אי.טי.'


הגרסאות ששוחררו למכירה:
250 עותקים של ויניל צבעוני 180 גרם
750 עותקים של ויניל לבן 180 גרם
1500 עותקים של ויניל שחור 180 גרם (זה מה שיש לי)

בסינגל שתי גרסאות לשיר:
גרסת הרדיו באורך 4:30 דקות
גרסת האלבום באורך 6:12

הסינגל שוחרר ע"י חברת TONE FLOAT ומספרו הקטלוגי TF37

No comments: