Wednesday, June 18, 2008

Zee - Cönfüsiön (Extended Mix) - 12" Single - Rick Wright & Dave Harris

שירים:

צד א' - Confusion (Extended Mix) a

צד ב' - Eyes of A Gypsy (Dub) b


תאריך הוצאה: 1984

מס' קטלוגי: 1A K052-2001026

לייבל: HARVEST

הופק ע"י: ריצ'ארד רייט ודייב האריס

מפיק שותף: טים פאלמר

ריצ'ארד רייט הפסיק להיות חלק מפינק פלויד ב-1979 בגלל בעיות עם רוג'ר ווטרס. תוך כדי סיבוב ההופעות של 'החומה' הוא השתתף רק כמוזיקאי אורח ובאלבום 'החיתוך האחרון' מ-1983 הוא לא לקח חלק. מאוחר יותר, ריק החל לעבוד עם דייב האריס, חבר לשעבר בלהקות 10CC וFASHION, בהרכב סינת'-פופ נסיוני שהתבסס בעיקר על טכנולוגיית סינתיסייזר שנקראת FAIRLIGHT. הם קראו לעצמם ZEE.

האלבום היחיד שלהם יצא ב-9 לאפריל 1984 ונשא את השם IDENTITY, בו כל השירים נכתבו ע"י האריס ובלחנים השתתפו שניהם. האלבום נכשל באופן טוטאלי ומיידי, והיה כנראה לאחד האלבומים הכושלים ביותר שהוציא אחד מחברי פינק פלויד, יותר מ'רדיו כאוס' של ווטרס ו'אבאווט פייס' של גילמור. בראיון שנתן רייט ב-1996 מתאר את האלבום כך: "טעות אקספירימנטלית שלא שמעתי כבר שנים, אני מאמין שלא הייתה צריכה להעשות".

הסינגל שוחרר ע"י HARVEST ומכיל בצד א' גירסה ארוכה של השיר CONFUSION . השיר פה הוא באורך 6:22 בעוד הגרסה המקורית היא 4:17. ישנה גירסה שלישית שמופיעה בסינגל 7 אינץ' ואורכה פחות מ-4 דקות. בצד ב' של הסינגל ישנו הקטע Eyes of a Gypsy , שיר שלא נכלל בהוצאה הסופית של האלבום בגירסת הויניל, ושוחרר רק כשני גירסאות בסינגלים. באופן מוזר השיר כן הופיע בהוצאת האלבום בגירסת הקלטת שאותה מאוד קשה להשיג היום עקב הדפסת מעט עותקים , ובנוסף לעולם לא נעשתה לה הדפסה מחודשת. בגירסת ה-7 אינץ' ישנה הגירסה המקורית שלא שוחררה באף צורה אחרת, בעוד שב-12 אינץ' מופיעה גרסת ה-DUB, כמו הקלטת. השיר כמעט באותו אורך של הגירסה המקורית.

העטיפה, שעוצבה ע"י דייב האריס, בצידה הקדמי היא בצבע ורוד וכוללת את שם ההרכב והשיר המרכזי. העטיפה האחורית, גם היא ורודה, כוללת שתי תמונות קטנות של חברי ההרכב ושמות השירים. הויניל בצבע שחור.הסינגל בפורמט 12" במהירות 45 סיבובים\הקפות לדקה. בדרך כלל בפורמט של 12 אינץ' משתמשים במהירות של 33 וחצי.

No comments: