Wednesday, April 30, 2008

כמה דברים

אז מה צפוי לנו ב-2008? שתי הוצאות מעניינות, האחת חדשה והשנייה מחודשת.

החדשה:
כנראה בספטמבר, אבל נתון לשינויים, צפויה לצאת על CD ההופעה ההיסטורית של דיוויד גילמור בנמל גדאנסק אשר בפולין. בהופעה אשר התרחשה בסוף אוגוסט 2006, נכחו 100,000 אנשים ודיוויד שר באופן יחודי להופעה זו את השיר A GREAT DAY FOR FREEDOM. נאמר שגם יהיה חלק דוקומנטרי בצורה כלשהיא.

המחודשת:
הוצאת האלבום WISH YOU WERE HERE בגרסת SACD - סופר אודיו, סראונד - מתעכבת לא מעט. דובר על כך שהיא תצא לכבוד 30 שנים לאלבום אבל אני כבר ספרתי 33. בגירסתו האחרונה של הספר MIND OVER MATTER של סטורם ת'ורגרסון כבר יש תמונה של העטיפה המחודשת של האלבום ולידה כתוב שהיא צפויה לצאת בפברואר 2008, אז אולי לא שמנו לב וזה כבר בחנויות.

כתבו עליי:
דרך מישהו שרצה להתייעץ איתי בקשר לבוטלג של פינק פלויד גיליתי שכתבו עליי בבלוג 'עונג שבת', הבלוג המעניין והמצליח. וזה מה שנכתב שם ב-25 בינואר: "רועי (או רואי, או רוי) סובל מפינקופיליה קשה, מה שאומר שהוא אוסף באובססיביות כל פריט ופריט שקשור לפינק פלויד והוא יכול להניח עליו את ידו. בבלוגו אוספלויד אפשר לקרוא על כל ריליס שהוא, ראשי ומשני כאחד בין אם מדובר בסינגל נשכח או במהדורה סופר מיוחדת של אלבום נחשק. ולא, אין מה להוריד, חזירים".
אז קוראים לי רועי, נעים מאוד.

No comments: