Saturday, July 5, 2008

Echoes: The Best Of Pink Floyd - 4 LP Box Set



אלבום אוסף שיצא לפינק פלויד בנובמבר 2001, כאן בגירסת הויניל אשר הוצאה רק שנה לאחר מכן בפברואר 2002, כ-4 תקליטים. האלבום הגיע למעמד של פלטיניום כפול בארה"ב כבר בתחילת דצמבר, וזכה לפלטיניום מרובע 6 שנים לאחר מכן. באלבום זה לראשונה הופיע השיר WHEN THE TIGERS BROKE FREE באלבום רשמי. האלבום מציג את הקריירה של הלהקה מהסינגל הראשון שלהם ב1967 'ארנולד ליין' ועד השיר האחרון באלבומם האחרון HIGH HOPES. למרות זאת, האוסף לא מציג שירים מ-4 אלבומים. השירים לא מופיעים בסדר כרונולוגי אבל מחוברים כולם במיקס כך שלא תהיה הפסקה במוזיקה, חוץ מכאשר תצטרכו להחליף צד כמובן, מיקס שנעשה ע"י המפיק ג'יימס גאט'רי. השירים חוברו על מנת לתת את ההרגשה של אלבום קונספט כמו ברוב אלבומי הלהקה, וכל השירים עברו רימאסטר במיוחד בשביל האוסף.

סטורם ת'ורגרסון אשר עיצב גם את עטיפת האלבום הזה, עבד בשנת 1997 עם להקת DREAM THEATER על אלבומם FALLING INTO INFINITY והציע להם שתי עטיפות שונות. האחת הפכה להיות עטיפת אלבומם באותה שנה והשנייה הפכה להיות העטיפה של האוסף הזה 4 שנים לאחר מכן. שתי הסקיצות של העטיפות נמצאות עד היום בביתו של המתופף של DREAM THEATER. העטיפה מכילה ציורים, צילומים ומוטיבים שהופיעו על עטיפות אלבומי הפלויד מאז תחילת דרכם. האיש הבוער מWYWH, החזיר הפרה והכבשה המייצגים שני אלבומים, האיש בחליפת המנורות מאלבום ההופעה מ1988, קיר הלבנים מהחומה, האופניים מהשיר BIKE, הגרזן אשר מופיע בשלושה שירים, כדור מראות, אקווריום, חייל במדים, מטוס, סירת משוטים, האוזן מהאלבום MEDDLE, שני רקדנים, משרתת, שחיין ועוד.

הסדר של השירים שונה במקצת מאשר בגירסת הדיסק רק בשל סידורי זמנים המתאימים לפורמט התקליט, ורק בתקליט הראשון מתוך הארבעה.
1: Astronomy Domine , See Emily Play The Happiest Days Of Our Lives , Another Brick In The Wall Part 2 , Marooned , The Great Gig In the Sky

2: Echoes , Hey you

3: Set The Controls For The Heart Of THe Sun , Money , Keep Talking

4: Sheep , Sorrow

5: Shine On You Crazy Diamond - Parts 1-7

6: Time , The Fletcher Memorial Home , Comfortably Numb , When The Tigers Broke Free

7: One Of Thesae Days , Us And Them , Learning To Fly , Arnold Layne

8: Wish You Were Here , Jugband Blues , High Hopes , Bike


שנת הוצאה: 2002

מקום הוצאה: הולנד

מס' קטלוגי: 8 61111 24353 7

לייבל: EMI PICTURE LABELS

הידעת? הדבר היחיד שגרם לאי הגעתו של האלבום למקום הראשון במכירות בארה"ב הוא האלבום 'בריטני' של בריטני ספירס שיצא באותה תקופה.

1 comment:

Floydiano said...

Hi!
Great Item.
I also have that nice LPs and soon I will add the artwork to my Blog.
Greetings from Your Chilean Twin Site.